Chì prova di fà Huawei Harmony OS 2.0?Pensu chì u puntu hè, chì hè u sistema operatore IoT (Internet of Things)?In quantu à u tema stessu, si pò dì chì a maiò parte di e risposti in ligna sò malintesi.Per esempiu, a maiò parte di i rapporti si riferiscenu à u sistema incrustatu chì corre nantu à un dispositivu è Harmony OS cum'è u sistema operatore "Internet of Things".Aghju paura chì ùn hè micca ghjustu.
Almenu in sta nutizia, hè sbagliatu.Ci hè una diferenza significativa.
Se dicemu chì u sistema operatore di l'urdinatore aiuta l'utilizatori à utilizà i so computer per mezu di u software, allora u sistema incrustatu hè di risolve i prublemi di rete è informatica di i dispositi IoT stessi.L'idea di cuncepimentu di Harmony OS hè di risolve ciò chì l'utilizatori ponu fà è cumu fà per u software.
Introduceraghju brevemente a diffarenza trà questi dui sistemi è ciò chì Harmony OS 2.0 hà fattu cù questa idea.
1.Sistema Embedded per IoT ùn hè micca uguale à Harmony
Prima di tuttu, ci hè qualcosa chì tutti deve esse cuscenti.In l'era di l'IoT, i dispositi elettronichi emergenu in grande quantità, è i terminali presentanu isomerizazione.Questu porta parechji fenomeni:
Unu hè u ritmu di crescita di a cunnessione trà i dispusitivi hè assai più grande di u dispusitivu stessu.(Per esempiu, un smartwatch pò cunnette à u wifi è parechji dispositi Bluetooth simultaneamente.)
L'altru hè, u hardware propiu di u dispositivu è i protokolli di cunnessione sò diventati più diversificati, è si pò ancu dì chì hè frammentatu.(Per esempiu, u spaziu di almacenamentu di i dispositi IoT pò varià da decine di Kilobyte per terminali di bassa putenza à centinaie di megabyte di terminali di veiculi, chì varieghja da un MCU di bassa prestazione à chips di servitore putenti.)
Comu tutti sapemu, l'impurtanza di u sistema operatore hè di astrazione di e funzioni basiche di u hardware di u dispositivu è furnisce una interfaccia unificata per diversi software d'applicazione, isolà è prutegge cusì operazioni cumplesse di pianificazione di hardware.Permette diverse applicazioni per manipulà u hardware senza avè da trattà cù u hardware.
In l'Internet di e cose, novi prublemi sò apparsu in u hardware stessu, chì hè una nova opportunità è una nova sfida per i sistemi operativi.Per affruntà a connettività, a frammentazione è a sicurità di sti dispositi stessi, sò stati creati uni pochi di sistemi operativi integrati, cum'è u Lite OS di Huawei, Mbed OS di ARM, FreeRTOS, è l'estensione safeRTOS, Amazon RTOS, etc.
E caratteristiche notevuli di u sistema integratu di IoT sò:
I drivers hardware ponu esse separati da u kernel di u sistema operatore.
A causa di e caratteristiche eterogenee è frammentate di i dispositi IoT, i diversi dispositi anu firmware è drivers differenti.Hanu bisognu di separà u cunduttore da u kernel di u sistema operatore per chì u kernel di u sistema operatore pò esse un risorsu più scalabile è riutilizabile.
U sistema operatore pò esse cunfiguratu è adattatu.
Comu dissi prima, a cunfigurazione hardware di i terminali IoT hà un spaziu di almacenamiento chì varieghja da decine di kilobyte à centinaie di megabyte.Dunque, u listessu sistema operatore deve esse adattatu o cunfiguratu dinamicamente per adattà simultaneamente à e esigenze cumplesse low-end o high-end.
Assicurà a cullaburazione è l'interoperabilità trà i dispositi.
Ci saranu più è più compiti per ogni dispositivu per travaglià cù l'altri in l'ambiente Internet di e cose.U sistema operatore hà bisognu di guarantisci a funzione di cumunicazione trà i strumenti di l'Internet di e Cose.
Assicurà a sicurità è a credibilità di i dispositi IoT.
U dispositivu IoT stessu almacena dati più sensittivi, cusì i requisiti di autentificazione d'accessu per u dispusitivu sò più alti.
Sutta stu tipu di pensamentu, anche si stu tipu di sistema upirativu risolve u funziunamentu di hardware, a chjama mutuale è i prublemi di rete di i dispositi IoT, ùn cunsiderà micca ciò chì è cumu l'utilizatori ponu utilizà sti sistemi per facilità i dispositi IoT cunnessi à Internet.
Da u puntu di vista di l'utilizatori, u prucessu di chjama per un tali sistema di dispositi IoT hè generalmente cusì:
L'utilizatori anu bisognu di utilizà a so APP o a gestione di u fondu di u dispositivu IoT (cum'è u gestore di nuvola), invucà l'interfaccia IoT in u dispositivu, è dopu accede à u dispositivu hardware attraversu u sistema nantu à u dispositivu IoT.Questu spessu implica e chjama mutuale trà u sistema operatore mobile è u sistema di u dispositivu Internet of Things.L'APP quì hè solu una gestione di fondo di l'Internet di e cose.U ligame trà qualsiasi dispositivu Internet di e cose serà assai cumplicatu.
2.Ciò chì Harmony hà migliuratu in e so idee di cuncepimentu?
A cunnessione trà i dispositi ùn hè più una funzione di strata di l'applicazione, ma hè incapsulata è isolata per mezu di middleware.
In a superficia, Harmony OS 2.0 isola a cunnessione di i dispositi IoT attraversu u "soft-bus distribuitu, evitendu cusì a gestione di cunnessione in i sistemi mobili in modu chì pudete vede in a cunferenza di stampa a chjama mutuale di u telefuninu Harmony è i dispositi Internet di e cose hè assai cunvene.
Ma da una perspettiva di u sistema operatore, l'isolamentu di l'incapsulazione di cunnessione porta più cà solu a cunvenzione di a gestione di cunnessione.Significa chì a "connettività" scende da a capa di l'applicazione à a capa di hardware, diventendu a capacità fundamentale di un sistema operatore fragmentatu.
Da una banda, e chjama di risorsa di u sistema operatore multipiattaforma ùn anu micca bisognu di attraversà strati.Questu significa chì l'interazzione di dati cross-sistema ùn deve esse cunnessu è validatu da l'utilizatore.Dunque, u sistema upirativu pò chjamà à traversu i dispositi mentre assicurendu a qualità di a cunnessione.À questu tempu, u dispositivu hardware / sistema di computer / sistema di almacenamentu trà i dui dispositi hè interoperabile, cusì dui o più dispusitivi di hardware / almacenamentu spartuti ponu implementà - "super terminal", cum'è a sincronizazione di a camera cross-dispositivu, a sincronizazione di i schedari, è ancu pussibuli futuri chjami multipiattaforma CPU / GPU.
Per d 'altra banda, rapprisenta ancu chì i sviluppatori stessi ùn anu micca bisognu di fucalizza troppu nantu à a debugging cumplessa di a connettività IoT.Hanu bisognu di fucalizza nantu à a logica funziunale è a logica di l'interfaccia.Questu hà da riduce significativamente u costu di sviluppu di l'applicazione IoT perchè ogni sistema di l'applicazioni prima necessariu esse sviluppatu è debug da e funzioni di l'applicazioni più basi à a cunnessione di u dispositivu, risultatu in una scarsa adattabilità di u sistema di applicazione.I sviluppatori solu bisognu di s'appoghjanu nantu à l'API furnita da u sistema Harmony per evità a cunnessione cumplessa di debugging è compie l'adattazione è u sviluppu di parechje dispositi.
Hè cuncepibile chì ci saranu parechje applicazioni chì parechji dispositi IoT implementanu in u futuru, è queste applicazioni seranu assai più efficaci cà solu impilate.Questi effetti devenu esse costi di sviluppu relativamente elevati per quessa hè difficiule di ottene.
In stu casu, a capacità:
1. Evite tutte e chjama di u sistema incruciatu in modu chì u software IoT è parechji dispositi hardware IoT ponu esse veramente decoupled attraversu u sistema operatore.
2. Di fronte à scenarii assai diffirenti, furnisce servizii essenziali (carta di serviziu atomicu) à tutti i dispositi IoT attraversu un sistema operatore.
3. U sviluppu di l'applicazioni hè solu per fucalizza nantu à a logica funziunale, chì migliurà significativamente l'efficienza di sviluppu di parechje applicazioni di i dispositi IoT.
Se pensemu profondamente à questu quandu tutti i dispositi sò cunnessi, i servizii di l'applicazioni nantu à u dispusitivu anu priurità?Di sicuru, u sistema Harmony attuale deve esse u core per furnisce servizii, è u dispusitivu di l'attenzione umana hè u dispusitivu primariu.
Cumu l'aghju dettu à u principiu, paragunatu à u sistema esistenti di l'Internet of Thing, solu solu solu i prublemi fundamentali di cunnessione massiva di i dispositi Internet di e cose è a frammentazione di i dispositi in modu chì i dispositi IoT ponu interconnectà;cum'è un sistema upirativu, deve esse datu più cunsiderazione à quantu hè faciule per l'utilizatori è i sviluppatori di utilizà o invucà sti dispusitivi per compie l'effettu di 1 = 1 più grande di 2.
Tempu di post: 11-ghjugnu-2021