jiejuefangan

Mantene e chjama d'emergenza fora di i punti cecu

nutizie 2 pic2

I rispunsevuli d'urgenza cum'è i pompieri, l'ambulanza è a polizia si basanu in cumunicazioni radio bidirezionali affidabili quandu a vita è a pruprietà sò in risicu.In parechji edifici ùn hè micca sempre un compitu faciule.I signali radio in l'edificazioni sò spessu assorbiti o bluccati da strutture sotterranee più grandi, strutture di cimentu o metalli.
Inoltre, l'elementi strutturali pensati à creà strutture più stabili, cum'è i finestri di vetru à bassa emissività, attenuate i signali da i sistemi di radiu di salvezza publica.Quandu succede questu, i segnali debbuli o inesistenti ponu creà "zoni morti" di radiu in ambienti cummerciale, chì ponu compromette a coordinazione è a sicurità trà i primi rispunsevuli durante una emergenza.
In u risultatu, a maiò parte di e regulazioni di sicurezza di u focu necessitanu avà l'installazione di Sistemi di Risposta d'Emergenza per l'Enhancement di Comunicazione (ERCES) per l'edificazioni cummerciale novi è esistenti.Questi sistemi avanzati amplificanu u segnu in l'edificazioni, furnisce una cumunicazione radio bidirezionale chjaru senza punti morti.
"U prublema hè chì i primi rispunsevuli operanu nantu à frequenze diverse, chì varienu da cità à cità, cusì l'equipaggiu ERCES hà da esse pensatu per amplificà solu i canali designati", disse Trevor Matthews, manager di a divisione di cumunicazione wireless di u fornitore Cosco.prutezzione di u focu.Più di 60 anni di suppressione di u focu cummerciale è sistemi di salvezza di vita.Per l'ultimi quattru anni, a cumpagnia furnisce servizii per a stallazione di sistemi di intercom specializati.
Matthews hà aghjustatu chì tali disinni tipicamente includenu un paràmetru ERCES per impediscenu i segnali di interferiscenu cù altre frequenze è per evità u cunflittu cù a FCC, chì pò impone ammende enormi se violate.Inoltre, l'imprese spessu anu da installà u sistema sanu prima di issuà un certificatu di cumissioni.Per risponde à scadenze strette, l'installatori si basanu in OEM ERCES per a consegna rapida di cumpunenti di u sistema.
ERCES muderni sò dispunibuli chì sò "customizzati" da i OEM per i canali UHF è / o VHF specifichi desiderati.L'imprenditori ponu allora ottimisà ulteriormente l'equipaggiu di campu per a larghezza di banda attuale attraversu sintonizazione selettiva di u canali.Stu approcciu aiuta à rispettà tutti i regulamenti è esigenze, mentre chì riduce u costu generale è a cumplessità di a stallazione.
ERCES hè statu introduttu prima in u 2009 International Building Code.Regolamenti recenti cum'è IBC 2021 Sezione 916, IFC 2021 Sezione 510, NFPA 1221, 2019 Sezione 9.6, NFPA 1, 2021 Sezione 11.10, è 2022 NFPA 1225 Capitulu 18 anu bisognu di tutti i servizii di risposta d'urgenza per l'edificazioni d'emergenza.copertura di cumunicazioni.
U sistema ERCES hè cunnessu sopra l'aria è operatu da installatori chì utilizanu antenne direzionali di u tettu per ottimisà a reta di torri radio di sicurezza publica.Questa antenna hè allora cunnessa via un cable coaxial à un amplificatore bidirezionale (BDA) chì aumenta u livellu di u signale per furnisce una copertura sufficiente in l'edificiu per risponde à i normi di salvezza di vita.U BDA hè cunnessu à un Sistema di Antenna Distribuita (DAS), una reta di antenne relativamente chjuche installate in tuttu l'edificiu chì agisce cum'è ripetitori per migliurà a cobertura di u signale in ogni zona isolata.
In grandi edifici di 350.000 metri quadrati o più, amplificatori multipli ponu esse richiesti per furnisce una forza di signale sufficiente in tuttu u sistema.In più di l'area di u pavimentu, altri criterii, cum'è u disignu di l'edifiziu, u tipu di materiali di custruzzione utilizati, è a densità di l'edificazione afectanu ancu u numeru di amplificatori necessarii.
In un annunziu recente, COSCO Fire Protection hè statu incaricatu di installà ERCES è sistemi integrati di prutezzione di u focu è di salvezza di vita in un grande centru di distribuzione DC.Per risponde à i requisiti municipali, Cosco Fire avia bisognu di installà un ERCES sintonizatu à VHF 150-170 MHz per u dipartimentu di u focu è UHF 450-512 per a polizia.L'edifiziu riceverà un certificatu di cumissioni in pocu settimane, cusì a stallazione deve esse fatta u più prestu pussibule.
Per simplificà u prucessu, Cosco Fire hà sceltu Fiplex da Honeywell BDA è sistemi di fibra ottica DAS da un fabricatore principali di sistemi di prutezzione di u focu di edifici cummerciale è di salvezza di vita.
Stu sistema compatibile è certificatu hè cuncepitu per furnisce in modu affidabile un guadagnu RF superiore è una copertura senza rumore, aumentendu a forza di signale RF bidirezionale in edifici, tunnel è altre strutture.U sistema hè specificamente cuncepitu per risponde à i requisiti di i standard NFPA è IBC / IFC è UL2524 elenchi di 2ª edizione.
Sicondu Matthews, un aspettu impurtante chì distingue ERCES da l'altri hè a capacità per l'OEM di "sintonizà" u dispusitivu à u canali chì anu utilizatu prima di spedizioni.L'imprenditori ponu allora ottimisà ulteriormente l'accordu RF BDA in situ per ottene a frequenza esatta necessaria per a selezzione di canali, firmware o larghezza di banda regulabile.Questu elimina u prublema di trasmissione a banda larga in ambienti RF assai congestionati, chì altrimenti puderianu causà interferenze esterne è potenzalmentu risultatu in multa FCC.
Matthews indica una altra diferenza trà u Fiplex BDA è l'altri amplificatori di signali digitale: una opzione di doppia banda per mudelli UHF o VHF dedicati.
"A cumminazzioni di amplificatori UHF è VHF simplifica l'installazione perchè avete solu un pannellu invece di dui.Riduce ancu u spaziu muru necessariu, i requisiti di energia è i punti di fallimentu potenziale.A prova annuale hè ancu più faciule ", dice Matthews.
Cù i sistemi tradiziunali ERCES, e cumpagnie di salvezza di u focu è di a vita spessu anu bisognu di cumprà cumpunenti di terzu in più di l'imballaggi OEM.
In quantu à l'applicazione precedente, Matthews hà trovu chì "hè difficiule di fà travaglià l'equipaggiu tradiziunale ERCES.Avemu finitu per avè da vultà à un terzu per uttene i filtri [signali] chì avemu bisognu perchè l'OEM ùn li hà micca furnitu ".hà dichjaratu chì u tempu per riceve l'equipaggiu hè di mesi, è hà bisognu di settimane.
"Altri venditori ponu piglià 8-14 settimane per riceve l'amplificatore", hà spiegatu Matthews."Avà pudemu uttene amplificatori persunalizati è stallà cù DAS in 5-6 settimane.Questu hè un cambiamentu di ghjocu per i contractors, soprattuttu quandu a finestra di installazione hè stretta ", spiega Matthews.
Per un sviluppatore, un architettu o una ditta di ingegneria chì si dumanda se ERCES hè necessariu per un edifiziu novu o esistente, u primu passu hè di cunsultà cù una cumpagnia di salvezza di u focu / vita chì pò fà un sondaghju RF di u locu.
I studii RF sò realizati per mezu di u livellu di u segnu downlink / uplink in decibel milliwatts (dBm) utilizendu un equipamentu di misurazione speciale.I risultati seranu sottumessi à l'urganizazione cù ghjuridizione per stabilisce se un sistema ERCES hè necessariu o una esenzione hè adatta.
"Se ERCES hè necessariu, hè megliu pruvà in anticipu per riduce u costu, a cumplessità è a facilità d'installazione.Se in ogni puntu un edifiziu falla un sondaghju RF, sia chì l'edificiu hè cumpletu à 50%, 80% o 100%, installate un sistema ERCES, cusì hè megliu pruvà prima chì l'installazione diventa più complicata ", disse Matthews.
Hà nutatu chì ci puderianu esse altri prublemi quandu si facenu testi RF in strutture cum'è magazzini.ERCES ùn pò micca esse necessariu in un magazzinu viotu, ma a forza di signale in i zoni di a facilità pò cambià dramaticamente dopu a stallazione di racks è altre equipaggiu è l'aghjunzione di merchenzie.Se u sistema hè stallatu dopu chì u magazzinu hè digià in usu, a cumpagnia di salvezza di u focu è di a vita hà da travaglià sguassendu l'infrastruttura esistente è qualsiasi persunale.
"L'installazione di cumpunenti ERCES in un edifiziu occupatu hè assai più difficiule chè in un magazzinu viotu.L'installatori ponu avè bisognu di usà un parancu per ghjunghje à u tettu, assicurate i cavi, o mette antenne, chì hè difficiule da fà in un edifiziu cumplettamente funzionante ", Matthews.disse spiegà.
Se a stallazione di u sistema interferiscenu cù l'emissione di certificati di cumissioni, questu collu di buttiglia pò ritardà significativamente l'implementazione di prughjetti.
Per evità ritardi è prublemi tecnichi, i sviluppatori di edifizii cummerciale, l'architetti è l'imprese di ingegneria ponu prufittà di i contractori prufessiunali chì anu familiarizatu cù i requisiti ERCES.
Cù a consegna rapida di l'ERCES avanzatu sintonizatu da l'OEM à u canale RF desideratu, un cuntrattu qualificatu pò installà è ottimisà ulteriormente l'equipaggiu per frequenze lucali specifiche per a sintonizazione selettiva di u canali.Stu approcciu accelera i prughjetti è u cumplimentu, è migliurà a sicurità in emergenze.


Tempu di Postu: Feb-10-2023